MasKrosBarn




Kärleken?
Ja vad är det för nått, man bygger upp något/någon för att sen förgöra personen, för att sen ha en ursäkt om svartsjuka..
Om bara någon hade kunnat förklara för mig vad det är jag gör, för att få en person så svartsjuk att det går över till ren ilska? 
Jag är ju samma person som när vi träffades, bara att jag är mer känslomässigt involverad i DIG nu än då. 
Är svartsjuka inte när man, inte vill förlora personen som betyder ens allt till någon annan?
Eller är det så när svartsjukan tar över så växer egoisten inom en, man ser bara svart o vill inte se det som är underbart.. 
Jag har lagt ner tårar, jag har stångat mig gul o blå, jag har gått över glödande het kol bara för att visa att det är dig jag vill vara med. 
I stundens hetta så säger man en massa, en massa elaka saker, skrik så att man skulle kunna tro att man höll en mickrofon under hakan..
Allt detta summerar; rädsla, frustration o ett brustet hjärta ifall du går, du gick o du kommer aldrig komma tillbaka.
Va allt ett pyramid spel, där man äntligen närmade sig toppen men blev ganska så snabbt ner puttad av olika själ, eller av ren svartsjuka?

Jag försökte visa dig vem jag va, jag bjöd in dig i mitt liv för att få dig att upptäcka en helt ny värld, en värld med stabileitet o känslor som bara sprudlade , du valde att backa för av vadå svartsjuka?
Känns som det är mer av en rädsla, en rädsla av att träffa en kvinna inte en tös.
Ville visa dig att jag finns, det räckte inte iheler..

Men vad ska man göra? Man får bara finna sig vissa situationer o detta är väl en sådan situation..
Det finns ett talesätt där man säger allt tar sin tid o bara vänta o se, ge det bara lite tid.
Får väl göra det o låta tiden utvisa..
Är det på riktigt så löser det sig.. annars ja?

Älskar dig <3





finnas,leva o bara njuta <3









Kommentarer
Postat av: sandra

vännen jag finns för dig! <3

2011-09-04 @ 12:23:27
Postat av: Anonym

du är underbar!

2011-09-04 @ 13:03:19
Postat av: sandra

<3

2011-09-04 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0