True Match <3











Den säger kom, kom här o lägg dig så ska jag hålla värmen..
Jag säger, nej nej jag vill inte ligga där själv..
Jo kom, kom o lägg dig :p ja jag börjar inte bli övertrött eller så haha

Känns tomt att det inte finns mer än jag o min håriga fis till odjur till hund :( 
Du är alltid välkommen tillbaka om du vill ha en värmande famn. 

Jag kan faktiskt idag säga att jag är redigt stolt över mig själv.. som den pensionär jag faktiskt är, så kopplade jag faktiskt in williams dator, mmm hör på den. En blå där, en röd där o så den där o ja jo den startade o den rullar på o det går att stänga av o sätta på =)
Massa saker som händer o jag vet di tusan om jag ska ta den där trean ändå, känns som jag behöver lite refresch i mitt liv, vi får vl se om chefen puttar upp min lön lite så jag kan mer än att bo (: 
Planerna förändrades ju radikalt o ja det va ju inte meningen att detta skulle vara min egen resa, men får väl ta det som det är.. 

Imorgon ska jag o lillgrabben hämta ut foto som vi har förstorat, detta skulle ha gjorts för en vecka sedan men tjo planerna förändrades.. 
Där är ett foto som kommer att, ja väcka känslor i en som; pang bom, crach down bbbbbbbbb.. men.. 
Jag tycker det är så fint o så äkta så någonstans ska jag få rätt på det :) 
Meningen är att vi ska sätta upp egna foton på väggen o dom är riktigt fina, kommer bli hur bra som helst ! 
Sen är det träning som gäller o Sandra kommer o Suzzie tittar förbi med, en intensiv dag men sen e jag banne mej ledig torsdag,fredag,lördag o ja söndag med, semester firande eller vadå :D  

Nu bliver det natti natti o jag hoppas på enredigt godnatts sömn!
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0