Man ska ha husvagn!






Denna kväll blev radikalt förändrad, det va mycket om mig själv som jag inte visste, jag tog steget o jag vågade fullfölja det till 100000000000000000000 %
Vad som än sker finns det inget rätt eller fel o det va en mycket givande promenad i alla kyla blåst.
Vi kommer överrens o det känns bra. 
Du får aldrig glömma att det är dig jag håller av inte någon du försöker vara, om man bara är sig själv så blir allt bra ska du se :D

Puh det känns som om man har sprungit maraton, på sätt o viss så ja det va ju så men det va ord maraton o som om någon bara stack håll på en bubbla lugnt o sansat!

Jag sidder alltså seriöst o kränger cheesballs o fasar för att jag ska till tandläkaren imorgon bitti haha, VADÅ TJOCK?!  haha
Nej fy fan nu fick jag tandvärk, dax att knoppa






GLÖM FÖR BÖVELEN INTE ATT VARA SNÄLLA MOT VARANDRA! <3



- hur är det som nygift?
- Jo, först va jag diskoteksbrud nu är jag disk o stekbrd :D


 

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0