Somebody i used to know

En stjärna, ett stort hopp i mitt liv..
Nu är du bara någon som jag kände, någon som brukade vara mig nära..
Du behandlar mig som en främling, som någon du sagt hej till några gånger på ICA..

Du sätter mig i situationer som du vet att jag inte kan reda upp..
Du va min hjälte, någon som jag alltid satte högt.

Dom brukar fråga: Varför? Varför skydddar du denna som är så orättvis mot dig o gör så du blir ledsen?
-Jo men jag vet, men jag känner mig trygg hos honom, jag vet att han hade kunnat hitta mig i öken o tagit hem mig.
-Jaså tror du han hade gjort det nu?
-Nej? Men jag känner att jag är skyldig honom detta..
-Varför?
- För allt han har gjort för mig..
- Det du har gjort räknas med o man kan inte leva på vad någon har gjort utan man måste leva på hur man gör idag o inte för 10 år sedan..

Du intalar mig att jag inte är något utan dig..
Det är inte helt sant..
Utan dig hade jag kanske inte kunnat klättra uppåt i samma snabba takt, men det är fortfarande jag som gjort "grov jobbet" ,
jag har skapat den personen jag är idag,med din hjälp, men jag har fortfarande själv valt vem jag idag ville vara



 Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne...






Kommentarer
Postat av: Sofie

<3

2012-04-03 @ 23:36:15
Postat av: Mazze

Hoppas innerligt att du kan skita i den jävla idioten helt utan inte att det bara är en massa prat ! Du e värd så mycket bättre så du borde bara radera hans nummer och aldrig prata me han igen !! Finns här för dig Sazza och jag kommer alltid göra de :) !

2012-04-04 @ 06:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0