Kärlek är något underbart.. När man väl har hittat den rätta <3




Det finns ingen som är den andre lik,det ligger i dina händer,det ligger i våra händer.
Lyssna till din moder, gör dig fri från dina bojor, det är när du gråter som det upphör..

Du lär dig likt skuggan som flyter i regnet, likt ett främmande ljus i mörkret som visar dig vägen..
Jag för med mig elden (passionen) jag kommer att älska dig, jag kommer också att såra dig.
Allt vi behöver är skydd från de icke älskade,från de kyliga andra.
Och du lär dig likt skuggan som flyter i regnet,likt främmande ljus i mörkret,som visar dig vägen och du lär dig, du lär dig att det vi känner inte är smärta,bara doften av att det är nog..
Den bländar mig med behag likt skuggan som flyter i regnet,likt ett främmande ljus som visar dig vägen..




Livet är ett mirakel bara man hinner se den för allt spektakel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0